söndag 28 januari 2024

Waves of music films I love earplugs on

 ddd

 ddd

Benny Hinn sings "Alleluia" (2013) - YouTube

och folk vanligt folk förstärker  Jesus närvaron  när de sjunger  Halleujah  

Alleluia // Terry MacAlmon // Pikes Peak Worship Festival - YouTube


"Holy Spirit...." - Benny Hinn - healing worship - YouTube



Bill & Gloria Gaither - Holy Spirit, Thou Art Welcome (Live) - YouTube

29 sept 2012 

utsökt körsång  jag vill sjunga med  gråta av tacksamhet ..lyfter mina händer självmant  i vördnad när ensam ..repetera  sången underskön harmoni 



Holy Spirit Thou Art Welcome - YouTube


Pastor Benny Hinn Worship - Holy Spirit Thou Art Welcome - YouTube

28 juli 2022 

10 min sång  Alleluia ..det där var något annat  ..något högre 

Mäktigt Mäktigt Mäktigt 

här dilligently focus  on the Lord ..aldrig hört denna vackra hymn 

Hallelujah  blir som a dog going after a sqirrel ..hebr 11.6 = dilligently seek Him in the mornings 



Benny Hinn sings "Jesus, Name Above All Names" - YouTube



Jesus, Name Above All Names - YouTube

trumpet Terry Mac Almon 


"Jesus, Name Above All Names" -Jill Swaggart - YouTube

2,49  repeat 

denna sång är vacker Jill Swaggart  gudabenådad röst  



Whisper Jesus - I Love You Lord - Jill Swaggart - YouTube


Hallelujah / He Is Lord - Jimmy Swaggart - FWC - YouTube

SC  Praise and Worship 

28 maj  2023 

Jimmy Swaggart  Hallelujah   ..jag gråter  så vacker sång kombination wow vilken känsla  av den gamle Jim   Halleluja for  He is Lord   Gode  Gud   vilken  land  USA  är i Jesus 

The Swaggart Family  sjunga lovprisa kan de  wow  

Hallelujah  /  He is Lord  makalös sång  ..aldrig hört tidigare 

Father in Universum  ..Thank You My God  Thank You ..You strenghten me  today  wow  


God's Word | Benny Hinn | Sunday Night Service - YouTube

Jesus Image  13 juni 2021 

3 tim 40 min 

vilken skön sång 

wow  30  min  40 min  in  in  vilken lovsång vilken skön röst personlig  41 min in Jesus Name Above All Names 

Living Word   bra på riktigt publiken wow mina tungor går igång automatiskt mitt bönespråk i tungor wow vilken tillbedjan ..nu nått målet Karen lär ut  dilligently dog going after sqirrell ..nu fokus  

musik når verkligen  hjärtan det är förunderligt  nu ska jag söka ännu mer och hitta Terry Mac Almons World Prayer Center   där är folket  fokuserad  like a dog gping after a sqirrel 

I Just Want to Praise You - YouTube


Dwelling Places // Terry MacAlmon // World Prayer Center - YouTube


Even So // Terry MacAlmon // World Prayer Center - YouTube


Holy Are You Lord // Terry MacAlmon // World Prayer Center - YouTube


So Beautiful // Terry MacAlmon // World Prayer Center - YouTube


Dwelling Places // Terry MacAlmon // World Prayer Center - YouTube


Praise Him // Terry MacAlmon // World Prayer Center - YouTube


detta  är för mig a dog going after a sqirrel   

dar  

I will trust in you - Benny Hinn - YouTube


Benny Hinn sings "EL SHADDAI" (with lyrics) - YouTube


El Shaddai Medley / You Are My Hiding Place | Jesus Image - YouTube

22 min 

så vackert  min Gud  så vackert   bas o  fiol skapar  darr  i kroppen 


El Shaddai - Jesus Image (LYRICS) - YouTube

7 min 

How Great Thou Art / Oh The Glory Of His Presence | Jesus Image - YouTube

22 min 


Min Gud  Du är Underbar  Jag älskar dig så  ...tack för ditt blod frälste mig   Tack  Jesus  Må ditt  rike komma över hela jorden  amen  


worship I love   hörlurar på   surfa på vågen   följ intutionen  bibel framme  Fader i Jesus namn öppna våra öron Amen 

YOU ARE HERE - Nathaniel Bassey Feat. Ntokozo Mbambo - YouTube


vem är  här  den helige Anden i Jesus namn  är här   


Benny Hinn sings "Alleluia" (2013) - YouTube



utsökt utsökt förklarat av Benny Hinn 


The Holy Spirit & You! Part 1 - YouTube


utsökt förklarat av Glenda Jacksson  hell o shields of faith 



därför är vi saliga kolla in folkmassan  i worship  wow Benny kan detta med leda folk i underbar worship 

Benny Hinn Sings Worships songs 43 minutes - YouTube


film visar  sången 




YOU ARE HERE - Nathaniel Bassey Feat. Ntokozo Mbambo - YouTube


JESUS | NATHANIEL BASSEY feat. ADA EHI - YouTube


EXALTED - NATHANIEL BASSEY - YouTube


YESHUA HAMASHIACH (OVERTURE) NATHANIEL BASSEY feat. OYINKAN BAZUAYE #yeshuahamashiach #namesofgod - YouTube


Benny Hinn sings "You Are My Hiding Place" - YouTube


Benny Hinn "I Will Trust In You" (You Are My Hiding Place) - YouTube

kiev fiol  slain in the spirit 


HD Benny Hinn Worship with Alvin Slaughter and Steve Brock singing Praise The Lord - YouTube

33 min 


Benny Hinn "Soul Touching Worship Songs" (2022) - YouTube


25 min 


Benny hinn worship songs. - YouTube


worship  halleluja 


MUSIK























klass för sig sura 






Amen

upphöjd musik kreativ musik skingrar tankarna effektivt vid behov
































vilken skön musik .. jag är en obotlig romantiker ...som söker det sköna ..det vackra.. det jordiska livet har att erbjuda mig  ...jag kan välja hitta ljuspunkter  i en sargad värld  ...och jag gör det ofta  så mycket jag kan ..är man 60  som jag är  ..så har man levt livet .. och har kommit in ..då jag börjar fundera på riktigt på eviga ting ...men jag märker.. det är .. det är verkligen individuellt..  den andliga utvecklingen  ..riktigt individuellt och tar mycket tid av fritiden ..läsa andliga ting tar tid  ...lyssna på andliga ting tar tid  ..sedan dra slutsatser och skriva själv för förstå tar verkligen mycket tid  ..men så länge det är kul  får jag skön energi  av denna sysselsättning  ..det mesta jag skrivit är på kollegiblock och  så vi får se vad jag skriver på datorn  ...däremot är you tube fantastisk att lyssna på ..ett nöje  om hittar bra saker ..så det blir de you tube  jag tittar på ...som fångar mitt intresse... som jag ger reflektioner kring 

Oändligt vacker musik i tre steg ..Sedan läsning detta  inlägget ..  under mycket stilla begrundan



Evangelium enligt Johannes, 11 Kapitlet (Bibeln)




 1 confitti domino

2 Adore  de devote 

3  Jesus what att Wonder 


Oändligt vacker musik i tre steg 

1

 Confitemini Domino


https://youtu.be/SsWgvtQ5dgs

2

 oändligt vackert en stilla ande

Adore de devote

https://youtu.be/L2xX8tWaTx4

3

JESUS, What A Wonder You Are - Maranatha Singers (With Lyrics)

https://youtu.be/ENjB1TWph_w

LOVSÅNG




Idag ska du vara med mig i paradiset. ....


Du kan inte köpa Jesu frälsning för pengar. ..det är en fri gåva 


Wow varför räddade  frälste du mig Gud ..det hade du inte behövt ...det där är stort ...varför gör sig Gud besväret att frälsa mig ..det där är mäktigt. ..


Lukas 23






Suite Benigni: La vita è bella - YouTube


Suite Benigni: Pinocchio - YouTube


Suite Taviani - YouTube


Suite Taviani - YouTube


Noa (Achinoam Nini) - Beautiful that way (La vita è bella) (The Official videoclip) - YouTube


Eugen Doga - Waltz of Love.¨¨˜"°º★¸.•´★¸.•*´¨) - YouTube


Nicolás Manservigi | Candilejas (en vivo) - YouTube




dddd

MUSIK JAG ÄLSKAR








gode gud  13 år  wow underbarn viken tolkning man känner guds vördnad  inför en av Guds  skapelser begåvad musik pie jesu tror  jag 










Tack Fader i Herren Jesus Kristus namn

då litar jag på att din NÅD är mig nog

och jag förtröstar på Herren Jesus Kristus blod s beskydd

Amen Amen Halleluja



Tack Helige Ande i Jesu namn  för att du förvandlar mina tankar just nu när jag lyssnar på musiken  och att jag får tankar och ingivelser från Dig 

Amen Amen Halleluja 





worship I love   hörlurar på   surfa på vågen   följ intutionen  bibel framme  Fader i Jesus namn öppna våra öron Amen 



My  Jesus  Welcome to this place  wonderful Savior  Jesus   My Lord   and  Savior   Wonderful  Savior  in my life  I adore You  You are  Magnificent  You transform  people  with your Love  to all people  ..Jesus  The Creator of  all in  Universum  Kings   of Kings  in Eternity   Your  Victory over all Death  makes me  alive by your side in all Eternity  


BENNY HINN COMPILATION (BETTER QUALITY VERSION WITH MORE TRACKS) - HIS HOLY PRESENCE - YouTube




YOU ARE HERE - Nathaniel Bassey Feat. Ntokozo Mbambo - YouTube


vem är  här  den helige Anden i Jesus namn  är här   


Benny Hinn sings "Alleluia" (2013) - YouTube



utsökt utsökt förklarat av Benny Hinn 


The Holy Spirit & You! Part 1 - YouTube


utsökt förklarat av Glenda Jacksson  hell o shields of faith 



därför är vi saliga kolla in folkmassan  i worship  wow Benny kan detta med leda folk i underbar worship 

Benny Hinn Sings Worships songs 43 minutes - YouTube


film visar  sången 




YOU ARE HERE - Nathaniel Bassey Feat. Ntokozo Mbambo - YouTube


JESUS | NATHANIEL BASSEY feat. ADA EHI - YouTube


EXALTED - NATHANIEL BASSEY - YouTube


YESHUA HAMASHIACH (OVERTURE) NATHANIEL BASSEY feat. OYINKAN BAZUAYE #yeshuahamashiach #namesofgod - YouTube


Benny Hinn sings "You Are My Hiding Place" - YouTube


Benny Hinn "I Will Trust In You" (You Are My Hiding Place) - YouTube

kiev fiol  slain in the spirit 


HD Benny Hinn Worship with Alvin Slaughter and Steve Brock singing Praise The Lord - YouTube

33 min 


Benny Hinn "Soul Touching Worship Songs" (2022) - YouTube


25 min 


Benny hinn worship songs. - YouTube





BENNY HINN COMPILATION (HD) - SOAK AND WORSHIP IN THE HOLY PRESENCE OF THE LORD - YouTube



BENNY HINN COMPILATION (BETTER QUALITY VERSION WITH MORE TRACKS) - HIS HOLY PRESENCE - YouTube


Välkommen  broder och syster  i  Kristus 

Lite sköna böner  jag ber dagligen   jag tänker

tyst dessa böner   i  mitt medvetande. .

Bön för ande kropp och själ tankar förstånd sinne känslor

Amen Amen Halleluja




Tack Fader I Herren Jesus Kristus namn Då litar jag på att din NÅD är mig nog och jag förtröstar på Herren Jesus Kristus    blods  bekydd  till ande kropp själ tankar förstånd sinne känslor egendom ekonomi  naturens  vilda krafter  vår  epost  våra datorer  våra ekonomiska  betalningar  vårt hem vår hälsa  

Tack Fader för Herren Jesus Kristus blod s beskydd. ..

Stor är din trofasthet och var morgon är din NÅD ny 
Amen Amen Halleluja

Jesus  Kristus  Ande i mig  var den ende Guden  i..min   ande kropp själ tankar förstånd sinne känslor 
Tack  Jesus för  ditt blods beskydd ...Tack Jesus för din Frid ..Tack Jesus jag är helad  genom dina sår  ...ditt blod ..din död ...ditt uppståndelseliv  som  arbetar ..  i  min ande kropp själ tankar förstånd sinne känslor ...Var välsignad  Jesus  Kristus  

Allt  förmår  jag  i  Jesus  Kristus  ...allt  förmår  jag  i Den Helige Anden  i  Herren  Jesus Kristus  namn  Skaparguden av allt  i  Universum  som uppehåller allt  liv  i  Universum  ...som  ger mig All  Jesus  Nåd  Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Nåd  Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Frid  Alltid

.som  ger mig All  Jesus  Kärlek   Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Kunskap  Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Visdom   Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Kunskap  skilja sanning från  lögn   Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Kunskap skilja  gott från ont  Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Nåd  Alltid
som  ger mig All  Jesus  Kraft  Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Tro Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Sanning  Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Helande  Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Hälsa  Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Beskydd  Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Blods Beskydd Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Ord  som löser ALLA problem  och  situationer  Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Änglabeskydd  Alltid
.som  ger mig All  Jesus Ekonomiska försörjning  Alltid
.som  ger mig All  Jesus Ekonomiskt Beskydd  Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Alla  skapande  kreativa  uppbyggande  tankar  Alltid
.som  ger mig All  Jesus  Nåd  Alltid






.som  ger mig All  Jesus  Nåd  Alltid...Jesus  Kristus Ande  i  mig som besegrar Allt Ont  som vill stjäla  slakta  förgöra  skada  döda mitt andliga liv och mitt fysiska liv 
TIG UT NU I  HERREN JESUS KRISTUS NAMN 
Allt  Ont 
som vill stjäla  slakta  förgöra  skada  döda mitt andliga liv och mitt fysiska liv 
TIG UT NU I  HERREN JESUS KRISTUS NAMN








Musik jag älskar
Tala på att musik har kraften att föra in en i sinnesstämning det är utsökt melankomisk sinnesstämning totalt ljuvligt ...hörlurar på











Nicola Piovani - Suite da "La Vita è Bella"

https://youtu.be/pSmvN0FX6XU



Magnific Outstanding bra







36 A Puccini la Boheme Musettas walz utsökt








A. Dvořák: Songs My Mother Taught Me (Stunningly Beautiful)




Det är som en choklad pralin smältande gott och när det är  borta man vill ha mer


https://youtu.be/q8AuPWZNxpY







E. Morricone Amapola

Ljuvligt melankolisk
Drömmande  



Rolando Villazon sings Je crois entendre encore
Himmelskt   ljuvligt





5 Andre Rieu Once upon att time in the West toskana

https://youtu.be/O0Umq_ajh7I








39 A
Franz Lehar the merry widow walz
Helt otroligt underbar  detta något av det vackraste jag hört


https://youtu.be/akPOlcp4z8c







41  Romance from The Gadfly op 97 by Dmitri Shostakovich - Jonathan Carney, violin



https://youtu.be/-sBKW7jMyLM







12  Chaplin Limelight 1952

https://youtu.be/Tlnm61jZU4c



Utsökt passar in





43 denna sång skulle kunna uttrycka Guds kärlek till en förlorad syndare  jag gråter av känslosvall och ber från hjärtat  den är.så intensiv wow så skön

Plácido Domingo "Songs" - Eternally (Charlie Chaplin's Limelight)


https://youtu.be/gaw2F40L3Ag







STARK Den vackraste musiken till tårar! Du kan lyssna för alltid! R. Lefevre - Ave Maria


https://youtu.be/KEHlFiEUDy4




Totalt underbar vilken känsla bild och musik val se när mörkret faller







Ave Maria - G. Caccini / Brinums - Inessa Galante


7
Jesus Kristus Gud så vackert Herre du min Skapare

Gode Gud Det här är en annan nivå






Nicola Piovani - Suite da "La Vita è Bella"




Den passar in på filipperbrevet 4:4



Fantastiskt  denna musik och bild stämmer in till eftertanke





1  C totalt avkopplande



Det gäller surfa på  musik vågen när den infinner sig Padilla wow wow

Surfa växelvis Khatia  Padilla  varannan



Bárbara Padilla - A Time For Us (Un Giorno Per Noi) / Addio del Passato - Moon Moosic Records









Man ryser vilken känsla


Skön sång av en annan kaliber repeat gäller




Khatia Buniatishvili - Schubert: Impromptu No. 3 in G-Flat Major, Op. 90, D. 899




Det här är väldigt bra vilken känsla




Vilken musik jag svävar högt i det blå. ..och där trivs jag ypperligt



Oändligt öm vacker  detta är utsökt melankolisk drömmande    


Jaqueline Du Pre - Jacqueline's Tears (Jacques Offenbach)









Franz Liszt: Liebestraum cello and piano














Avslappnings paket  1 

Royan först sedan  Beethoven  av Khatia Buniatishvili  utsökt med stora hörlurar i sängen sovrummet  utsökt 






Khatia Buniatishvili Un Violon sur le sable Royan 2017






Women of Classical Music - Vol. 192, Khatia Buniatishvili plays Beethoven, part 2











47 Liszt Hungarian Rhapsody No.2 • Volker Hartung • Cologne New Philharmonic Orchestra

Tankar fokuseras hur låter nästa instrument fantastisk skapar musik Liszt gillar verkligen komponera



https://youtu.be/uNi-_0kqpdE








Amen Amen Halleluja 



Avkopplande musik 

Franz Liszt: Liebestraum cello and piano

Mycket vacker 


https://youtu.be/eW_MAQj0aIA



The Elegance of Pachelbel – Serenade

https://youtu.be/BNVzNftY22g


RACHMANINOFF-RHAPSODY


https://youtu.be/RgtEUr_n9vM



FILM  oändligt vacker man känner Gud är nära
Laptop kopplas med
HDMI kabel till TV 


Reef Life of the Andaman (full marine biology documentary







Amen Amen Halleluja 



Det är verkligen smart göra små steg går man fel bara ta ett steg bakåt 
Likväl praktisera församlings gemenskap i små steg se om trivs osv väldigt smart ta små steg typ HKC typ ej förkasta KK osv osv ta små steg nu i doktriner 

Avkoppling mellan teologi studierna


Se dessa filmer i 4 K StorbildsTV billig semester i hemmet 



Kristendomens rötter försvinner inte i Europa 

Ja i Sverige  kanske osv men ej ortodoxa kristna Europa 







Bulgaria 8K HDR 60P (FUHD)




https://youtu.be/N1-Jmq7BLFE


St. Peter's Basilica Walking Tour in 4K



https://youtu.be/0B54PR2kvWE



Switzerland in 4K


https://youtu.be/W4Ou96H-cPc




Peru 8K HDR 60FPS (FUHD)


https://youtu.be/1La4QzGeaaQ




COSTA RICA IN 4K 60fps HDR (ULTRA HD)



https://youtu.be/LXb3EKWsInQ



Morocco 8K HDR 60FPS (FUHD)



https://youtu.be/hVvEISFw9w0



Amen Amen Halleluja



Han har satt ande furstar över de olika folkslagen 


Detta är extremt vackert 


Uzbekistan 8K HDR 60p


https://youtu.be/vQVwkyn3-F8




Myanmar (Burma) in 4k (Ultra HD) 60fps



https://youtu.be/DX48mJjL7oU


NORTHERN INDIA 4K (Ultra HD) 50/60fps











Amen Amen Halleluja 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.